mlovegreen

Alla inlägg under november 2011

Av mlovegreen - 30 november 2011 16:57


Ska jag göra nurå? Vette fan om jag ska söka utomlandstjänst.Vad vill jag ens göra?


BLÄ GRÖT! Fast gröt är gött. Kan det inte komma en blixt?

Av mlovegreen - 29 november 2011 18:56


När jag kom till jobbet idag kom en av barnen fram till mig och grattade mig på namnsdagen. Tydligen har jag Bolibompanamnsdag idag! Eftersom jag aldrig har namnsdag annars var det rätt kul. Var liksom mitt första "grattis på namnsdagen" evah.


Tänker inte skriva nå mer nu. HEJ

Av mlovegreen - 27 november 2011 13:56

En förkylning har satt sig i min skalle. Kan vara för att jag tillbringade hela gårdagen i 12 gradiga Hörneforsgården.


Så jag har försökt ta det lilla lugna idag. Stekt i sängen och kollat på Friends With Benefits och The Hangover Part 2. Om jag ska tipsa er så ta den första. Hangover nådde ju inte upp till föregångaren.


Nu ska jag lyssna lite på Timberlake, som helt klart borde dra in i studion och göra nytt album. Fast så länge han leverar bra filmer och samarbeten med TLI så är kan jag hållas.


Ska bli nice med lite Afrika ikväll.

Av mlovegreen - 26 november 2011 21:55

Nerdeo har nästan kommit över sitt missade Chromeo. Förutom att det tydligen var det fetaste som DE hade varit med om.. SUCK..


Iaf så sitter jag och gottar mig i Michael Jacksons nya album - Immortal. Har hört lite småsläpp från det tidigare, det är ju MJ goes megaparty. Nu får jag se vad det egentligen går för.


Dessutom ska jag snelyssna på E-type och The Lion King Musical. Heina blir ba en bra kväll ska du se.





Av mlovegreen - 25 november 2011 16:39


Idag spelar Chromeo i London. FML. Varför har jag inga vänner som är lika störd på samma musik som jag?!


    

Av mlovegreen - 24 november 2011 17:49

Gillar när man får sådär megabraiga ideér. Sen försvinner de bara i rymdskallen. Man ska då vara tvungen att skriva ner allt man tänker på. JA HUGA.

Idag har det varit en bra dag. Jag har bla lyckats fixa min förardörr på något magiskt sätt. Okej, det var inte 100% magiskt för det var inte bara takekraften som gjorde det möjligt. Hoppas iaf att det inte var någon lyckoträff, utan att det faktiskt fungerar nu.

Annars har jag inte mycket att tillägga. Jag måste säga att jag längtar till dansen på söndag. Känner verkligen för att röra på mig, då jag inte hunnit med ens en promenad i veckan och dessutom styrt i mig en massa tårta, choklad och kakor.


Nu ska jag duscha på fem röda minuter, eftersom Amanda planerar att anlända klockan sex för att fortsätta vårt rymdäventyr.

MAY THE FORCE BE WITH YOU!

Av mlovegreen - 23 november 2011 10:45


Skönaste dagen! Börjar inte fören vid tolvtiden och slutar sexton. OCH vad ska jag göra de timmarna? Jo steka på badhuset. IN YO FACE.

Så här sitter jag i köket och bakar drömmar, kanske blir de rent av perfekta. Dessutom borde Mathilda vara jäävligt nöjd över att ha en så fin syster som gör detta på till hennes ära på hennes födelsedag.


Så! Jag kan checka av saker som:

Chilla CHECK

Bästa storasystern CHECK

Baka kakor CHECK


Sitter och lyssnar på Timbuktu och funderar om jag ska hänga med på hans konsert i december... Hmmm..


 

Av mlovegreen - 22 november 2011 18:22

JAHAPP. Då kan vi checka av min dyraste utkväll hittills. Jaåå no lyckades jag sprätta iväg circa 600 spänn. WO WO WO WO. Bra jobbat. Låt oss inte göra om just den resan. Ska skaffa mig en sugardaddy till sånt där ist. Dessutom har jag även denna vecka lyckats slänga iväg över tusen spänn på annat BAJS som man inte vill betala för. Tex bensin, inneskor, räkningar och ibumetin. Nu ska jag bli en småsparare.


Idag fick jag veta att Michael Jackson har klivit upp från graven. Det var en ytterst säkert källa som berättade att han numer finns i Micheal Jacksons grotta som ligger i biblioteket på skolan i Sörmjöle.


Ni kan kalla mig pärlplattedrottningen  


Nu tror jag att jag ska spåna på julklappar och även skriva en fin lite önskelista. På torsdag är det bara en månad kvar vettja!

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards