mlovegreen

Alla inlägg under januari 2012

Av mlovegreen - 29 januari 2012 20:58


Idag satt det som en SCHMÄCK!. Sedan börna vi till dansen i ilande fart. Kom på pricken! Känns sjukt kul att vara igång igen! Men samtidigt så kände man sig minst sagt ringrostig. Kan ju säga att mackdieten som man gått på i helgen inte är speciellt näringsgivande. Ett riktigt mål mat skulle man inte tacka nej till.


Hooooooh. Känner mig lösgjord på många sätt. Glad och taggad inför nästa helg. Bara jag klarar av en "mördarvecka" på jobbet. ehe.. Dock när man inte längre måste fara på revyträning stup i kvarten så har man desto friare kvällar!

Av mlovegreen - 28 januari 2012 20:52


Premiären gick som smort. Några missar. Men annars flöt det på som bara den! Tyckte alla kände sig lite nervös. Själv kände jag mig omänsligt oberörd. Sitter nu med en öl och avnjuter Män och deras gitarrer, typ. Ska dra av lite smink och ta lite chirre och se på Wild Kids.


 

Av mlovegreen - 28 januari 2012 15:00


NU gäller det! HANDS UP! Ja vi ska ut och resa...


 

Av mlovegreen - 27 januari 2012 08:00


Det finns vissa saker som alltid får FB att svämma över av i princip samma meddelande samtidigt. Exempel är när det snöat eller när Sverige har en chans att vinna något sportVM. Eller så är det när FB har gjort någon ändring i sin layout som alla självfallet alltid ska tycka är pest och kolera på samma gång. Den nya katastofen stavas TIDSLINJEN. "Ingen ska få läsa vad jag skrev på facebook för några år sedan." Kanske du skulle ha tänkt på innan du accepterade att de har tillgång till precis allt du gör på deras sida. 

Hatandet är till överdrift tycker jag. Jag gillar att saker utvecklas. Orkar inte ens ödlsa tid på att bry mig, utan väljer nog hellre att uforska de nya möjligheterna. Förmodligen kommer man kunna titta tillbaka på sin tidlinje om fem år och skratta. För på Facebook finns ju mestadels det där roliga som händer i våra liv. Inte precis så att man postar de där "värsta" sakerna som händer. På Facebook är livet alltid det bästa som hänt oss!


Nej. Facebook kommer säkert komma i tusen nya versioner och kanske en dag konkureras ut. Känns som man kan blir upprörd över andra saker:

Som att ungar trasslar in ett rum i en garnysta. Eller att sjuåringar frågar en om man kan hångla med snoppar för att de sett en tjej suga av en kille på Internet.


Man kan alltid se på saker från ett annat håll. TGIF people!

Av mlovegreen - 24 januari 2012 09:57


Tekniskt rep till klockan elva igår. Man är på topp idag! Skulle vara duktig. Kopplade in kupevärmaren och sopa av bilen. Sopar in i en av ytterspeglarna. Sju år av otur. Här kommer jag!


Jag och Rudolf mot världen:


Av mlovegreen - 21 januari 2012 22:44


Besökte som sagt staden U idag. Fick handla nödvändigheter och fyndade på rea. Jag är så himmla dålig på att posta bilder. SÅ nu gjorde jag slag i saken och fotade en att av mina fynd. Något för sommarn (JULIA) tänkte ja. Annars kan man ju alltid leka Sailor Moon eller nått. Den kosta lix ba 120 pix.


 


Annars känner jag mig taggad på ett nytt liv efter sommarn som inkluderar plugg och kanske en ny stad. Just nu spanar jag in Linköpings Universitet. Dock är det i Norrköping jag isf får knata på. Det stora pluset är man har bostadsgaranti. Även finns ingengörutbildningar på samma campus. Jag menar. TJÅNG A LONG så kan jag gifta mig rik och satsa på det där hemmafru-jobbet. Tydligen anses det av många att vara Sveriges vackraste campus. I DO NOT BLAME THEM. Det praktiskt taget badar i vatten och är gammla omgjorda fabriker (känner en slags Londonvibb!)

 

Av mlovegreen - 20 januari 2012 17:04

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.


Såg att Frisén gjort detta test så jag blev sugen på att prova på't. Gillar nog mest "hemmafruar/hemmamän". JAPP Hollywood nästa då.


http://se.41q.com/

Av mlovegreen - 20 januari 2012 16:26


Gillar att jag i veckan tjaffsa med en unge som påstod att Justin Bieber kommer från USA, DAAAH Kanada jue! BTW. Visste ni att Baby var den mest "ogillade" videon på YouTube, dvs innan Rebecca Black kom och snodde den titeln med Friday?


Annars är det skönt med helg. Dock måste jag in till stan och göra äranden. Alla verkar ju vara sjukt upptagna. Antigen jobbar man eller så har man andra aktiviteter inplanerade. PYYSH ingen vill va med mig.  


Igår gjorde jag även årets (och vinterns) första gliring. Jag kom, gled och halkade. Det var inte vackert. Framåtglidning och landade på  knäna. Var sjukt nära en faceplant. Dessutom var jag helt själv, så jag fick skratta lite för mig själv.  


 Så himmla fina smileysar de har på det här bloggverktyget. Ska börja använda dem mer. Varför kändes detta inlägg som om att jag var typ 14 år?   

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards