mlovegreen

Alla inlägg under februari 2012

Av mlovegreen - 29 februari 2012 13:54


Något som jag faschineras av är det där när man blir inbjuden till exempelvis 5IVE. Och "attendar man eventet" (finns det inte någon bra svensk översättning?) så får man fri entré innan 23. Okej min faschination är egentligen inte detta. Utan hur folk kommenterar i evenemanget om att "nej jag kan inte kommer, ska på cup" eller "är i Göteborg då". Tror att alla 4000 som är inbjudna kommer att bry sig hårt. Tydligen gjorde ju jag det iaf. Jag stalkar upp och kollar vad det är för folk egentligen.. Självfallet 93:or... Varför blir man förvånad? ;)


Vilken jävla depp dag annars. Har bara legat och tittat på skit MVT. Okej inte bara det. Har kommit till sista banan i Bubble Shoot. Vet inte om det är något vidare större bedrift det heller.


Sånna här dagar brukar oftast sluta med att man överbrukar weheartit.com och drömmer sig till bättre dagar. Och vad hittar man om man söker på BUBBLE om inte BUBBLE GIRL. Underbart!


       

YO

Av mlovegreen - 28 februari 2012 18:43


Mitt mål ikväll är att skicka in den där ansökan. HE HE HE.. Vette fan vad jag skulle kunna förädra med den. Men vill som ändå inte skicka bara för att det kanske skulle kunna bli en gnutta bättre. Äkta jag. Blir klart med uppgiften flera dagar tidigare men sparar den bara IFALL. Sen. DÅ SKA JAG.


Min nya musikal dröm!

Av mlovegreen - 27 februari 2012 10:50


Väntar nu på att tiden ska ticka så jag kan fara till Lisa glassa. Har på morgonkvisten snott ihop arbetsansökan och uppdaterat mitt CV. Det är ändå rätt kul. Man känner ju att man kommit någonstans det senaste året. Till exempel kunde jag nu ändra mitt långsiktiga mål till något mer precist och lägga till lite erfarenheter. KUL!


Dessutom är det ju sjukt spännande att skriva ansökningar. Hehe. Kan man inte bara få gå på intervju på dirren istället? Tror mestadels att min nervositet ligger i att jag aldrig riktigt fått något jobb genom att ha sökt det. I bästa fall har jag fått gå på intervju. Har bara fått glidit runt på bananskal. Men jobbet jag nu ska söka känns för mig som en handen i hansken. Själv tycker jag att mina erfarenheter är "outstanding" med tanke på min ålder.

Ska suga i mig lite lunch och sedan snacka ihop med mig Porris så jag kan få komma så kanske vi kollar lite London grejs.


Coldplay – Charlie Brown

Av mlovegreen - 25 februari 2012 16:29




När man har lite lönntråkigt så kan man alltid ta lite GAAAAALNA bilder. hehe. 




       

Av mlovegreen - 24 februari 2012 22:03


Måste get my swag on. Nämen är fylleC ikväll och fick just slut på saker att göra och sängen kändes plötsligt som en syndig lockelse. Får helt enkelt pumpa på med lite musik i lurarna.


I helgen har jag tänkt att njuta av den fins solen som tydligen skall va ett vara. Kan hända att det blir en och annan choklad-minttu på den.


Igår skrev jag en låt på engelska.. Den gick såhär:


me and my friend can chill

climb up the highest hill

we can start up the grill

'cause we have the rock'n'roll skill


Fattar inte att ungarna inte kunde köpa den fina texten. Jag menar. Snart gör jag och Saade en fin duett/battle i Mello. VÄNTA BARA!

Av mlovegreen - 20 februari 2012 21:01


Tror nästan gick för ALL IN första dagen. Har ätit tårta, semla och kladdkaka. Vet int om man mår så bra.


Men vi kööör på. Äre fettisvecka så äre. GÖTT SKARE VA!


Annars tvingar jag mig själv att inte börja följa Big Brother.. Det blir ba så jobbigt när man börjar se för då kan man inte sluta....

Av mlovegreen - 16 februari 2012 21:19


Känner det komma över mig. Därför går jag bara in på mitt rum och taggar ner. Nu finns det inte mycket som inte får mig irriterad. HO HO HO. Efter en arbetsdag med nio timmar i (nästan) konstant KAOS i skallen och lite revystäd och annat smådrygt så är min gräns nådd. Jag lovar att välrden är emot mig. Jag har halkat runt vilket har resulterat i döda knän. Dörrar jäävlas och är de inte det så snubblar jag in i något. Jag peakar helt enkelt.


Nu drar jag nått gammalt över mig och kollar på GLEE.. Imorgon är jag "ledig" med en revyrelaterad spelning på kvällen.

Av mlovegreen - 13 februari 2012 16:31


Och plötsligt tog det slut. Känns skönt men tråkigt på samma gång. Ska bli skönt att slippa mictejpen, mat i form av mackor och kanske färmst det jääävla dragspelet. HEHEHE. Nämen dragspelet ägde som bandet också gjorde, de var riktiga klippor och kom alltid glad i hågen, kommer sakna dem! Kommer också sakna gemenskapen som vi hade. Nu taggar jag revyresan 2012!


Saker jag lärt mig på resan är att sminka mig till GILF, att jag är en master på att sätta på lösögonfransar och en massa om att stå på scen. Något jag fortfarande behöver lära mig är att ta åt mig av komplimanger på ett bra sätt. Jag måste ju vara drottningen av att fnittra bort beröm. Hur gör man på ett bra sätt? Finns det ett bra sätt?


Men när jag tittar på tex detta så känner jag mig inte speciellt elit. Dock är det ju säkert skillnad på film och IRL. Och en enorm skillnad mellan första och sista helgen.


Igår fick jag också beröm på dansen. Det var superkul för jag har fan kämpat med att få till allt på rätt sätt. Men nu känns det som man är tillbaka i gamet.


Aja nu ska jag nog hjälpa sjukmorsan att koka ihop middag. Avslutar med nuGILF och framtidsGILF. TJAO!

   

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards