mlovegreen

Alla inlägg under april 2012

Av mlovegreen - 30 april 2012 13:57


Det finns skön träningsvärk, ond träningsvärk och sen finns det [follafare] (finns ingen chans att jag ska ge mig in på att stava det) aka bröllopsdansen-träningsvärk.

Ska snart he mig iväg på en promenad för att kanske mjuka upp ben och rumpa som värker ala hej jag springer som steloperarad (no offence).


 


Har varit lite produktiv och gjort en japansk snodd.FYI


   

Av mlovegreen - 28 april 2012 11:35


Sitter man på en ledighet fram till torsdag dårå.


Igår spenderades kvällen i Smedjan med en hög kompitenta jäävlar som glodde på Karatefylla och käka på Max. Allt resulterade att jag inatt knappt sov något mellan ett och halv fem då jag hade en dröm som kombinerade Karatefylla och Bubble Shoot. En sån dröm man får ibland som bara går på repeat och som man bara vill få ur skallen.


Idag märkte jag att jag fått home deliviery från Sleek Make-up. SÅATTEEE NU är jag taggad på en dusch och lite sminkeri.


Är taggad på en 70 talsfest. Med blinkande dansgolv och hustle.


Av mlovegreen - 26 april 2012 17:20


Idag när jag jobbade träffade jag Stål-Henrik.


         I WAS LIKE...

 

Av mlovegreen - 25 april 2012 21:16


Kom på mig själv nyss med att sakna sol och värme. För dryga året sedan stekte jag hårt i Alanya med familjen. Åt gomat, solade och badade hela dagarna. Det enda negativa med resan var 1. min förkylning som gjorde att jag inte kunde bada så mycket som jag velat 2. att Saade missade första platsen i ESC och 3. drinkarna. Fanns en "bartender" som var duglig nog att sno ihop något gott, men samtidigt äre ju inget fel på ölet.


(HELT OK BRÄNNA I MAJ)


   

Av mlovegreen - 25 april 2012 11:30


Glömde tillägga i gårdagens inlägg att jag fått förlängt på jobbet fram till skolavslutningen.


 

Av mlovegreen - 24 april 2012 22:13


Säsongsavsluttning med Karatefylle och det bjussas på musikalavsnitt... Inget mig emot!


Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards