mlovegreen

Alla inlägg under maj 2012

Av mlovegreen - 30 maj 2012 20:13


Vaknade imorse med huvudvärk och ont i halsen. Magiskt nog har det avtagit. Hoppas på en lugn morgondag på jobbet (som om det lär hända) så blire uppladdning med lollegänget på kvällen och vila i helgen. 


Har grävt fram lite gammynt från höstas känner taggen på total förvirring.......  


Lagom inför Londonresan så har jag och Amanda nu bokat ännu en resa mot Cypern i augusti. Huga hoppla. I höst är jag fattig (student?).

Av mlovegreen - 28 maj 2012 22:12


Ger en den ultimata Londonfeelingen. 


 

Av mlovegreen - 28 maj 2012 11:19


Är sjukt avis på mig själv. Bara en vecka a 7 dagar kvar! HJÄLP.. Jag får lite ångest när jag tänker på hur stort nervvrak jag kommer vara på söndag, som vanligt just innan flygresor. Å ena sidan vill kontrollfreaket i mig vara in charge. Å andra sidan vill jag bara slippa ansvaret och låta någon annan ta det. Tror att jag just nu är någonstans mittimellan. Känns liksom att vi kanske har lyckats lära av alla misstag vi gjorde förra gången. Fast mest troligt kommer vi även denna gång virra runt i timmar för att hitta hotellet. 


Visa större karta


PS jag var ironisk DS

PS2 Det skulle vara sjukt roligt om vi gjorde det dock DS2


   


Av mlovegreen - 27 maj 2012 22:03


Sista dansen för denna termin. Uppehåll fram till slutet av Juli då det blir dansläger. Förhoppningsvis håller man sig i någon slags trim, och på onsdag börjar uteträning i Torsparken. He ä gratis så why not liksom?


Detta var ett awesome inlägg. Kan avsluta med att säga att det är så härligt att va i solen!


Av mlovegreen - 23 maj 2012 17:27

Har just gjort över halva arbetsveckan som för första gången sedan februari är full. Hade ingen dans i söndags så känns som hela kroppen är i något slappalatröttläge. 


Har i veckan börjat spana in serien Girls. Har just bestämt att den kanske är bra ändå. Är iaf inne på fjärde avsnittet nu. Den har inte helt övertygat på alla plan.. MEN gillar att Jorma (från TLI) tittar in i tredje avsnittet, hoppas man får se mer av honom! 


Tror jag ska orka mig iväg på en solskens(?)promenad.


PS Gillar förövrigt att det är 20 plus i London. HEY GURLZ DS


   

En sjukt fin bild från 09. 

   

Av mlovegreen - 15 maj 2012 09:39



   


Canon Penis hade iaf några bilder.  

Av mlovegreen - 14 maj 2012 10:00


Att vakna klockan tre. Få kliattack på benen och en låt på hjärnan. Drömmen alla har. Tog minst en och en halvtimma och åtskillderliga smörjningar innan det la sig någorlunda så man kunde somna igen. 

Skyller allt på Julia nu för att hon introducerade mig för denna fantastiska låt som inte går ur skallen.

Hoppas ALLA går samma öde till mötes.


Nu ska jag baka kakor till jobbet och sluta lyssna på låten så kanske den väljer att flytta ut...


HEJ

Av mlovegreen - 9 maj 2012 19:32


Nu är seglardagarna över. Från och med maj äre dags att betala hyra för att bo hemma. Känner att taggen på eget boende just blev lite större. 


Idag fick jag ett paket från Lush. Köpte shampoo, balsam och tvål. Fick även fyra(!) gratisprover. Älskar gratisprover. Har nu provat på mina nya produkter och måste säga att jag är nöjd än så länge. Man känner sig minsann fräsch och luktar mumms. Håret känns otroligt luftigt och härligt. Hoppas det håller i sig bara! Imorgon får det ju det ultimata provet på nio arbetstimmar ala ½ badhus. 


   

Proverna är en två massagetvålar, handkräm och nå hokus pokus. 



I måndags när jag "gav" bort gammdattan hade jag en gnutta serperationsångest. Kändes lite som att adoptera bort ett djur. Gav han instruktioner som "du MÅSTE ha sladden i" och "du får inte bara slå igen locket utan att ha tryckt på knappen innan". En av mina käraste ägodelar de två senaste åren. Vi har gått igenom så mycket.... 


MEN.. Idag kunde jag installera Premiere Elements på nya datorn, som förövrigt fått namnet Pelle. Bara lyckan i att ha en dator som kan hantera lite tungare program utan en massa lagg. HALELUJA, Pelle har kommit!


 

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards