mlovegreen

Alla inlägg under juli 2012

Av mlovegreen - 29 juli 2012 23:03


En länk kanske kan va bra också. 


http://mlovegreen.tumblr.com/

Av mlovegreen - 29 juli 2012 19:46


Hej. Ba satt ni vete så tänkte jag smått väcka liv på tumblr igen för ett litet expriment.... Får se hur pigan kommer må.. Men då vet ni. 

Av mlovegreen - 27 juli 2012 22:46


Vet inte vad jag ska säga om dagen. Galen kanske. 

Har spelat på en trumma. Har dansat massa. Har ätit mat. 

En fågel sket på mig. 


Men alltså.. Det är helt enkelt för bra för att ens skriva ner. Riktigt rolig dag och trött i hela kroppen, mest hjärnan kanske. 


GOD NATT

 

Ps. Skulle ju inte vilja bli könsstympad Ds

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/FGC_Types.svg

 

 

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/FGC_Types.svg

Av mlovegreen - 26 juli 2012 20:28


Har de senaste två dagarna hägt med J-daaawg i Umeå för att mainstreama lite. Har kollat in nya Batman, kommit på egna drinking games, strosat på kroger, träffat nya människor och Julia har betalat 5 spänn för toabesök. 


Har inte gjort många knop ikväll.. Gjorde ett ryck med lite inför-studier-studerande då en främling ringde. Trodde först att det var dansläraren (som lät oerhört olik sig) men efter lite EHH VAAAA???? så var det en trevlig prick som ville försäkra sig om att jag tackat ja till min plats på skolan och ville se till att jag var taggad att komma på första insparkskvällen. Några kanske tänker usch si drygt. Fast trotts min lilla mini telefonfobi så var det inte alls awkward och nu känns det faktiskt inte lika mysko att komma till en fest där man typ inte känner en kotte. 


Påtal om inget och allt så är det booty camp imorgon på Norrbyskär. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det kommer bli sjukt kul att få dansa igen efter åtskillderliga veckor. Hoppas bara att löpningen hjälper mig lite så att man inte blir misstagen som en klubbad säl imorgon kväll. 


Som toppen på grädden kommer löningen imorgon - där allt lix lär gå till resekassa. 


Vi ses... Eller gör vi det? ;pPPPppPPpp

Av mlovegreen - 22 juli 2012 20:01

 

  - dawg

 

Stoneface

Av mlovegreen - 16 juli 2012 09:38


73 grattade mig igår på facebook. Måste ju va väldigt poppis. Hoho. Seg som kola i skallen ska jag nu kickstarta dagen med en springtur med Amanda. Hoppas på lite sol senare.
Intresseklubben antecknar.

Av mlovegreen - 15 juli 2012 23:03


     

I onsdags drog jag en spontanare till Nordmaling där vi kollade på Glee project, fikade och kollade maskeradgrejer. 


 

I torsdag så hängde jag med Lisa. Vi gjorde flygande Jacob på grillkorv och såg på behind the Lion King med varm vitchoklad med marshmallows. 


 

Idag drog jag en fet chill i vårt nya "utehus". Tacotallrik och Avatar. 


   

Kakfika gånger vette fan hur många gånger. Men mycke kakor åts. Och mycket finns fortfarande kvar. 


Dessutom känner jag mig nu mycket lugnare inför skolstart då jag fått veta att Friss också ska gå grundlärare... Har jag någon att panika med iaf! Känns bra! 


Av mlovegreen - 15 juli 2012 13:33

Okej. Jag skulle mobilblogga. Men tydligen misslyckas jag med det. Så ni får se den lyxa och goda bilden vid senare tillfälle. :-(

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Skapa flashcards