mlovegreen

Alla inlägg under december 2012

Av mlovegreen - 27 december 2012 19:02


Jag har spenderat fem timmar till att försöka skriva mitt ~*pApEr*~. Öhh. Blev istället massa fönstershopping på forever 21. Så nu sitter jag här med kaffebaksmälla, en halv sida rikare och snart hundralappar fattigare. Does not simpley add up to my expectations. 

Tänkte sedan: heyyyy DAMN jag går ut och rör på fläsket. 18 grader ute. Kändes lite väl omotiverande att frysa näsan av sig...

CONCLUSION: Fläsket får vara kvar så länge så jag överlever kylan i vinter. Lägger mig istället och kollar på serier och arbetar med Paradisasken man fick i julklapp.. HO HO HO - merry crhistmas. 


 

Av mlovegreen - 16 december 2012 00:29


En vecka kvar till 4:e advent! Gå då ba fort. Plus att snön bara väller in och att julkalendern leverarar, då går de ba bra. Blir en fet julafton i Norrbyn med en hög med släkta. Åhåhå christmas town. 


Idag drog min syrra repliken "jag vet vad du ska få av pappa julklapp *FNISSSSZZZZSS*". JAHAJA.. Nu vart jag ju som nyfiken... Vill både filura på't men samtidigt inte. För man vill ju ändå bli förvånad, tänk om jag skulle lyckas lista ut det.. Hur fan det nu skulle gå till. AAAAAJA.. Himla ilandsproblem. 


Påtal om i-lands. Det här med vattenfast mascara - djävulens påfynd. Man tror ju man går runt och är fräsch (för mascaran sitter ju som sten) men naj naj titta inta på maj. Den lämnar spår just under ögonbrynen. Fina små startsträck bildas när huden blir lite glasig sådär. FINT, *NOT REALLY*. 

 

Jaaaaha heldagsträning idag vettu. Tror att de mesta texterna sitter rätt bra, nu har ju inte jag så mycket texter att plugga in. Tur det när man har typ miljoner sidor kurslitteratur att plöja. 2vligt. 2vligt är ju då trevligt, fast kanske inte riktigt SÅ 3trevligt - 2vligt.. Kom på detta själv - NYSS. 


Googla ju nu på mitt nya uttryck. Vad kommer upp om inte 2vlight. Ska tydligen vara en film som 2 pers gillar på fb. TVÅ pers bara. HUGA HOPPLA, måste ju ba va SÅ sämst. Undrar om det finns en connection med twilight? Kanske typ en porrversion eller nått. 


PTJA. Vettu.. Trotts att jag borstat tänderna så trycker jag julskum och dricker. Styggt... Blir kanske inte julklappar trotts allt. 

Ba för lite stämnings skull

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards