mlovegreen

Alla inlägg under januari 2013

Av mlovegreen - 29 januari 2013 19:42


Att åka skidor på kvällen är läskigt.. Halkade runt på mina "nya" skidor. De hade ba glidvalla så det.... gled helt enkelt. Att åka skidor är fan jobbigt när man inte har rätt teknik, muskler eller kondis. Blev mest stressigt och blev bara nervös över att någon annan elitåkare skulle komma ikapp mig och tycka jag var i vägen. HA HAHA är det inte typsikt jävla svenskt så säg. 


Imorgon är det dags för tekniskt rep.. På fredag gäller det.. Jag vette fan om jag är redo för detta.. Men let's do it.

Av mlovegreen - 28 januari 2013 15:23


Folk som tycker till på VK och inte har någon underliggande info eller bra argument för deras RAGE... Alla "smarta" idéer man kommer på hemma i soffan och som man sedan ska pitcha/bitcha om på internet. Är ju helt underbart när en förälder berättar att det är helt orslöööögt vilt på skolan och undrar vad det är för fel på föräldrar och lärare.. Vad är det för fel på dig som vågar lämna barnet (som ska vara det mest värdefulla man har) på en skola som tydligen är liktydligt med High Chaparall och där lärare är så inkomptetenta att man måste skriva om det på VK.se? 


Skärpning va... 


Av mlovegreen - 21 januari 2013 17:31


Har idag haft kursintroduktion. Barnet och omvärlden hej å hå! Spenderade sedan fyra (!!!) timmar med att scanna litteratur. DAFUQ. Älskar när kopiatorn bara bestämmer sig för att skicka iväg till mailen IBLAND. Gjorde alltså detta. Men bara frukost + en snickers i magen. Jag vet inte vad som hände med livet. För i vanliga fall skulle detta vara en död för mig. Men här sitter jag nu. Har läst lite kurslitteratur och känner allmänt lugnet (och lite hunger) som smyger sig på. 


Förövrigt så var förra veckan SICK ala "hur mycket kan man glida på en vecka?". I lördags skrev jag på kontrakt så i mars får jag flytta in i en egen lägenhet. Sedan har jag fått sommarjobb på Gotland i några veckor i sommar. Fick jobba en dag på förskola i fredags. Hur hände allt detta? Liksom ba PTJOPTJOTJINGTJING. 


WOW bjussar på en bild på dagens outfit.. YEYEWOW

 

Av mlovegreen - 14 januari 2013 18:08


Försöker att handla på The Bodyshops rea. Just när jag skulle godkänna mina fynd så laggar sidan... Det enda som kommer upp nu är en kille som håller en vattenmelon över skrevet. 

Annars har jag försökt att läsa en bok som ska vara till semanariet och tentan senare i veckan. Hade förhoppningar om att boken skulle vara intressant, då specialpedagogik i sig själv är ett intressant ämne. Men har snart tuggat igenom 1/3 och väntar fortfarande på att få läsa något annat än statestik och konstiga citat. 

Imorgon ska jag få spana in mitt (förhopnningsvis) framtida tillhålle i Umeå. Känns som det finns en del spännande saker som händer just nu. Åsen har revyn premiär om 2½ veckor... En latte, vattenmelon och en utlandsresa - JA TACK! Vi sätter ba punkt där. 


 

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards