mlovegreen

Alla inlägg den 13 november 2011

Av mlovegreen - 13 november 2011 20:28


HOHO så roligt det var idag på dansen. Var inte så mycket folk och vi körde dansen som vi fick lära oss igår. Vilket gav oss en del fördelar. Det var ungefär första gången som man inte behöver se ut som ett megatard för att man koncentrerar sig så hårt på att göra rätt. Vilket även gjorde att man för en gångs skull kunde lägga på ett leende. Snacka om att avsluta ena och börja andra veckan med nya krafter. KUL!


Jag och Lisar hann även med att arbeta fram några steg till en dans. Vad sägs som steg som "Cleatus goes Africa"?


Belönar mig nu med en bit prinsesstårta och The Office.

Sen är kroppen maxad för en god natts sömn.

Av mlovegreen - 13 november 2011 12:50


Vars ska vi börja? Från början.

Efter mycket om och men som kom vi tillslut fram till rätt lokal på rätt tid för att ta del av vår workshop i afrikanskdans. Stört galet var det, men kul! Var gött att komma hem och duscha och käka middag.


Efter att ha skjutsat in mor och co så drog jag till församlings och hängde med folket. Främst denne palt:

 


Vid tre tiden skutta ja in till stan och hämtade en drös folk och hamnade på efterfest. Fick ryggen knäckt, spelade spel och hade allmänt trevligt. Kort och gott for jag hem vid halv sju.


Nu får vi se vad framtiden har att komma med. Nu ska allt ställas mot väggen, även jag...HAHA, satan Miiiimmmmiiii råå.. Minihatar att skriva sånt här jiddrish ala ingen fattar vad jag menar.

TO BE CONTINUED

Tidigare månad - Senare månad

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards