mlovegreen

Alla inlägg den 24 november 2012

Av mlovegreen - 24 november 2012 15:29


Igår blev det häng på Five med härliga Hörneforsbor. Lärde våra adepter hur man styr upp dansgolvet. Dock äre ju bäst när de har öppet hela stället så man får dansgolvet med alla klassiker. En annan sak vi "gammtanter" la märket till var de äckliga toaletterna.. De var inte äckliga när vi kom, och det var lååångt ifrån de äckligaste jag har sett. Men det verkar som att en del tappar förståndet helt och inte kan slänga pappershanddukar i soptunnan (fattar varför en del klubbar bara kör med blåstork). Soptunnorna var inte närheten av full liksom? Min tanke går de som måste städa dessa toalletter med tokblöta golv. 


Dagen har varit rätt chill fram till nu. Är bara lite trött och krasslig i halsen (som är typ en vanlig dag för mig) - annars prima ballerina! Kändes rätt skönt nu när jag måste börja tentaplugga. 


Annars har jag idag fått en jätterolig nyhet som jag tyvärr inte kan "spill all the beans 'bout" för det är inte min sak att berätta om. Men jag är både förvånad och glad... Vilket jag bara ville berätta.. hehe och vara lite mystisk sådär.. Får berätta mer senare! mihihohoh


Dags att återgå till skolarbetet. PEACE OUT

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards