mlovegreen

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

GOD JUL

Av mlovegreen - 16 december 2012 00:29


En vecka kvar till 4:e advent! Gå då ba fort. Plus att snön bara väller in och att julkalendern leverarar, då går de ba bra. Blir en fet julafton i Norrbyn med en hög med släkta. Åhåhå christmas town. 


Idag drog min syrra repliken "jag vet vad du ska få av pappa julklapp *FNISSSSZZZZSS*". JAHAJA.. Nu vart jag ju som nyfiken... Vill både filura på't men samtidigt inte. För man vill ju ändå bli förvånad, tänk om jag skulle lyckas lista ut det.. Hur fan det nu skulle gå till. AAAAAJA.. Himla ilandsproblem. 


Påtal om i-lands. Det här med vattenfast mascara - djävulens påfynd. Man tror ju man går runt och är fräsch (för mascaran sitter ju som sten) men naj naj titta inta på maj. Den lämnar spår just under ögonbrynen. Fina små startsträck bildas när huden blir lite glasig sådär. FINT, *NOT REALLY*. 

 

Jaaaaha heldagsträning idag vettu. Tror att de mesta texterna sitter rätt bra, nu har ju inte jag så mycket texter att plugga in. Tur det när man har typ miljoner sidor kurslitteratur att plöja. 2vligt. 2vligt är ju då trevligt, fast kanske inte riktigt SÅ 3trevligt - 2vligt.. Kom på detta själv - NYSS. 


Googla ju nu på mitt nya uttryck. Vad kommer upp om inte 2vlight. Ska tydligen vara en film som 2 pers gillar på fb. TVÅ pers bara. HUGA HOPPLA, måste ju ba va SÅ sämst. Undrar om det finns en connection med twilight? Kanske typ en porrversion eller nått. 


PTJA. Vettu.. Trotts att jag borstat tänderna så trycker jag julskum och dricker. Styggt... Blir kanske inte julklappar trotts allt. 

Ba för lite stämnings skull

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mlovegreen - 16 april 2013 21:14

  Idag har det varit en såndär dag med flyt. Har nog lite uppåtjack efter dagens prestation och allt kaffe.    Började med att kliva upp just innan sju för att tvätta. Tvätten varvades med plugg i tvättstugan. Var riktigt gött att sitta där och...

Av mlovegreen - 9 april 2013 09:40

  Igår när jag gick å la mig så tänkte jag att idag skulle ta tag i en massa skit för YOLO. Hade tom ambitionen att kanske lösa ett guldkort på IKSU. Vilka drömmar. Skulle också kunna tänka mig USM.. Ligger lite närmare, men har tyvärr ett mindre u...

Av mlovegreen - 28 mars 2013 22:14

Jag fattar varför det är en massa som dött i sitt badkar.. Jag menar, hur sugen är man inte på att sova när man ligger och softar med skön neo soul i varmt vatten? För att vara lite fab när jag lix badade så gjorde jag en egen bodyscrub av socker,...

Av mlovegreen - 28 mars 2013 10:27

  Sitter hemma på Norråkern. Eller hemma. Är kanske förns nu som man känner att man faktiskt känner sig hemmastadd i lägenheten. Ska vakta djuren på gårn medan resten av familjen far till fjälls. Trotts att jag inte svälter hemma så är det rätt nic...

Av mlovegreen - 26 mars 2013 09:42

  Gårdagen kändes som ett slagfält. Trodde ett tag att jag var påväg mot feber och sjukdom. Idag känner jag mig lite mer på alerten och tur är det för i eftermiddag ska vi ha två timmar med aktiviteter för ett gäng sexåringar. Förbannat spännande s...

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards