mlovegreen

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av mlovegreen - 9 februari 2012 22:38


Men jag är kär i Fan och hans electro-funk!


   


Det är sjukt hur mycket jag lyssnar på dessa gossar, och fortfarande gillar det. Med tanke på att de även bara har tre album. Nu ska ni få se hur sick det är (tänk även att siffrorna bör vara några fler då statestiken bara är det som spelats upp från Spotify på min dator)


 

Vi börjar såhär! Chromeo leder med cirka 100 fler spelade låtar än Michael Jackson. Och då har jag haft min crusch på MJ längre och han har dessutom lite mer matrial att tillgå. En annan tänkvärd sak är att Surkin som ligger på plats 19 mest troligen har nötats på pga samarbetet med Chromeo i Surkin – Chrome Knight (feat. Chromeo).

 

12 av de 21 mest spelade låtarna är Chromeo.


 

Och som ni ser toppar det även albumlistan...


Jag är faktiskt chockad själv här. Jag trodde nog faktiskt att Michael skulle vinna mitt 2011. Men jag får helt enkelt lyfta på hatten och gratulera. Nu vill jag bara se dem live!

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards