mlovegreen

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av mlovegreen - 8 mars 2012 21:14

 


Är den inte underbar?!.. Den fick min uppmärksamhet på dirren.. Spelar ingen roll att den är lite trasig. JAg pimpade upp han med lite färg.. Så nu måste jag bara köpa en ram så jag kan rama in skönheten...


Igår kämpade jag, Lisa och Martin i elljuspåren för att få någon slags Vasaloppskänsla. Det dög. Men guldstjärna för det fina sällskapet. Tyvärr har jag ingen bild, hur kunde jag inte ta en bild?!


I veckan har det planerats in en Londonresa i Juni. Fem stolta svennar ska fira nationaldagen på ett så osvenskt sätt som möjligt. Sommar, parker, museeum, tokigheter, shopping och ja, vafan ska man inte göra?


Idag fick jag veta att jag inte är den enda som har svårt att höra vissa basröster. Att ständigt få uttrycka "VA?.." "Eh sa du något eller?" "Ursäkta?" är ok si sådär två, MAX tre gånger. Sen låtsas man ju bara...


Imorgon bär det av till Tapas med lisoOo, mändiiz, zeeb och comara. CYALL

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards