mlovegreen

Alla inlägg under november 2011

Av mlovegreen - 19 november 2011 13:51


Så himla kul det var igår.

Träffade nån randomish som trodde han skulle klå oss i that's what she said.. PUSSHEH.. I hans drömmar. De hade inte ens gått över till that's what HE said.

Så vad händer. POFF plötsligt kommer vår danslärare som utbrister "Miiiimmiiiii" och vi börjar snacka lite om workshoppen osv. TWSS-killen kommer och ska ställa in sig och lägger sin arm runt vår danslärare och börjar snacka. Det roliga här var att DL börjar tro att TWSS är ute efter honom och utbrister "Om du jagar efter hanar så gå dit istället". TWSS fattar ingenting och jag och Amanda skrattar ihjäl oss.

Bra kväll, CHECK

och nu ska jag se GLEE!


 

Av mlovegreen - 17 november 2011 21:27


Idag köpte jag lite kläder. Ett par byxor som gör min röv rättvisa. Kanske det var så ändå... Att jag hade en snygg rumpa.

Av mlovegreen - 16 november 2011 21:42


Kollade min mail idag. Är int så ofta man ids. Men iaf så hade jag fått ett mail från Nazar. Tydligen hade jag skrivit in en intresseanmälan dit innan sommarn (mest troligt efter min Turkietresa) för att få veta när de börjar söka folk. Så japp. Nu söker de folk som kan leka med onga. Tänker att jag ska ta mig en funderare på om jag ska söka. Annars kanske jag bara söker för att söka så får jag väll tacka nej om det skulle va så.

Egentligen skulle man ju vilja ha lite mer info om vad man gör, man ska ändå vara där i ett halvår. Så vad gör man.

GOOGLAR!

Så hittar jag en blogg där någon b-rud skrivit någonstans om att hon jobbat där. Hittade dock aldrig någon fakta som var relevant för mig. Så jag tänkte att man kan ju klicka in på hennes "nya blogg". Eh japp. Denna blogg handlar då om kvinnan som "bakat bulle" med sin nya kille från Turkiet. CHECK.





Av mlovegreen - 16 november 2011 14:30


Idag är det en månad sedan vi såg The Lion King Musical.


~:*MaGisKt*:~



 

Av mlovegreen - 15 november 2011 19:44



Jamie Cullum – Twentysomething


Maybe I'll go travelling for a year,
finding myself, or start a career
i could work with the poor, though I'm hungry for fame
we all seem so different, but we're just the same


Maybe I'll go to the gym, so I don't get fat
all things are easy, with a tight six-pack
who knows the answers, who do you trust
I can't even separate love from lust


Maybe I'll move back home, and pay off my loans,
working nine to five, answering phones
don't make me live for my friday nights,
drinking eight pints and getting in fights


I don't want to get up, just let me lie in
leave me alone, I'm a twentysomething


Maybe I'll just fall in love, that could solve it all,
philosophers say that that's enough
there surely must be more, ooh


Love aint the answer, nor is work,
the truth deludes me, so much it hurts,
but I'm still having fun and I guess that the key,
I'm a twentysomething and I'll keep bein' me


I'm a twentysomething, let me lie in,
leave me alone, I'm a twentysomething

Av mlovegreen - 15 november 2011 18:02

Idag fick jag kommentaren:

Du ser ut som Hannah Montana, fast snyggare.

Eh. Ja vilken likhet. Men jag tar det som en komplimang.


Har kommit fram till att jag stromdiggar mitt nya jobb. Timmarna tickar förbi som minuter. Precis som det ska vara.

Måste även säga att jag för tillfället känner att livet är sjukt härligt att leva. Tar bort allt som tynger mig och fokuserar på det glada i form av aktiviteter och relationer jag lyckats få.


Läste idag något som jag tyckte va så klämmigt (som mormor skulle ha sagt):


Varenda minut du jer jälak,

ha töjje å dä 60 sekunner

då du kön ha vyre fejjen.

---------------------------

För varje minut som du är arg,

förlorar du 60 sekunder av glädje.



Av mlovegreen - 14 november 2011 20:15


Idag har jag hunnit ändra lite i mitt rum som är ett enda kaos:

 

 


Som ni ser är det väldigt Londoninspirerat. Mest eftersom jag varit där och samlat på mig dylikt.

Jag minihatar att ändra om i mitt rum. För jag blir aldrig riktigt nöjd med resultatet. Oftast för att det är omöjligt med min tapet som jag valde när jag var tio...

Snart åker väll julpyntet fram också.

Av mlovegreen - 13 november 2011 20:28


HOHO så roligt det var idag på dansen. Var inte så mycket folk och vi körde dansen som vi fick lära oss igår. Vilket gav oss en del fördelar. Det var ungefär första gången som man inte behöver se ut som ett megatard för att man koncentrerar sig så hårt på att göra rätt. Vilket även gjorde att man för en gångs skull kunde lägga på ett leende. Snacka om att avsluta ena och börja andra veckan med nya krafter. KUL!


Jag och Lisar hann även med att arbeta fram några steg till en dans. Vad sägs som steg som "Cleatus goes Africa"?


Belönar mig nu med en bit prinsesstårta och The Office.

Sen är kroppen maxad för en god natts sömn.

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards