mlovegreen

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av mlovegreen - 2 januari 2012 16:52


Idag låg jag i sängen till klockan tolv. Städade rummet, sög och torka. Bäddade sängen med Tarzanpåslaganet.

Känns som att VPn och BPn jämnar ut sig och allt hamnade på ungefär NOLL.

Av mlovegreen - 2 januari 2012 14:09


Härom kvällen funderade jag lite innan jag skulle sova. Då kom jag fram till detta påstående.


Det jag vill se på en partner, vill jag inte se på mig:

Lång och bredaxlad, skäggväxt och håriga ben, stora händer och platt bröst.

Det jag dock kan se på både mig och honom är snygg rumpa.


Summan av kardemumman är att opposits attract förutom när det kommer till big booty bitches!


En annan sak jag kommit underfund med är att jag älskar att retas med dem jag tycker om, oftasts håller jag mig på kanten och försöker att inte gå över gränsen (och jag vet att jag inte alltid lyckad med just detta..)

Kontentan av detta är då samma sak fast åt andra hållet. Visst finns det gånger man kan bli förlöjligad, men samtidigt är syskonkärlek också en kärlek, och mest troligt nära besläktat med detta "fenomen".

Folk som inte förstår sig på min ironi och helt enkelt är för mesiga att ge igen ibland tror jag allvarligt att jag aldrig skulle kunna bli intresserad av.


Jag vet egentligen inte vad jag vill få ut av detta inlägg. Förutom att det ibland kan vara skönt att förså sina egna handlingar och känslor. Min förhoppning är att när jag förstår mig på mig själv kanske allt klarnar och framtiden har en mer konkret destination.



GOTT NYTT ÅR!

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards