mlovegreen

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av mlovegreen - 14 januari 2012 22:18


Det är lite jobbigt att ha svårt att bli nöjd. Jag är en äkta sån som har svårt att bli det. Ofta blir det alltid lite för mycket. Blir det för lite så har jag svårt att säga att jag är nöjd. Därför jag ibland inte kan känna mig klar med en kväll utan vill vara uppe till ottan. Jag vet att jag har svårt att komma över vissa saker. När jag fått siktet inställt är det dit jag vill och ska. Då blir det fel i skallen när det kommer ett hinder.


Sen finns det saker som jag otroligt nog blivit nöjd med. Saker som jag känner att det inte gör så mycket om man missar. Eller saker jag gjort som kändes 100% bra.


Igår blev det nog lite sådär FÖR mycket. Det var ju så bra. Men det slutade lite i en pannkaka. Jag känner att jag hamnat i en cirkel som måste avslutas. Det finns bättre saker att bränna pengar på. You gotta practise what you preach!

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards