mlovegreen

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av mlovegreen - 1 maj 2012 22:11


Så knasigt det ba blev. Skulle fara och köpa mjukglass. Hamna på äventyr med Sallinen/Wallrud. Kanoter i Hörneån var planen. Att sedan kanotisarna lyckades kaptjesa och snopet fick traska iväg med blöta kläder, åror och nedtagna på jorden. Inte alla som kan samarbeta med modernatur som Pocahontas.


Fick sedan smaka på årets första mjukglass och börna vidare till Nordmaling på middagsbjudning. Grillat stod på menyn (även det årets första). MOMMSI.. Förlorade i kubb. Sög.


Ikväll kom jag även på ett litet "spel" till framtida fester. hehe.. Vet inte när jag ska dra te me'n och tänker inte avslöja... Även fast ni tappra läsare typ redan vet vad jag snackar om.. Vi kan ju föreställa oss att ni inte gör det.


En dag kommer jag ha en katt. Det är liksom skrivet i sten.. När jag nu skaffar denna katt som kommer den heta: Kirikou, Lillekatt eller Kissemisse. Kirikou är ju sjukt BADASS. 


Av mlovegreen - 1 maj 2012 10:02


Valborg blev en ytterst lugn tillställning. En sväng förbi "brasan" här i Corner och sedan en tur runt byn och byggde upp ens agg mot alla som tror man äger gatan för att man tagit körkort.


Imorse tänkte jag ge "ut och springa" en ny chans. Mest för att jag känner för att bygga upp grundkondisen till dansen och så man inte segar ned sig under dansuppehållet i sommar och "tappar" det uns man gainat. Jag har aldrig varit ett fan av jogging då det känns så drygt och meningslöst tråkigt att springa och känna döden. Blev övertalad igår att det bara känns så de första 7-8 gångerna och att det sedan känns skönt. Lät ju rätt muppat så jag tänkte att om inget annat så kan jag ju bevisa motsatsen om det failar (win-win-satuation).

Men jag märkte att mina gympadojjor är försvunna.. OJDÅ.. Vad tråkigt för mig.. heee heeee heee.. Kändes ju vanskligt att springa runt i converse, he dug te å gå.


Pallarar mig  till solstolen istället med ett stycke litteratur.


Delar med mig av lite Blainiliocus. Han och låtar med feta trummor och synthar är ju THE THANG.



Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards