mlovegreen

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av mlovegreen - 4 maj 2012 22:06


BOOM BOOM. Idag har jag städat bilen och kollat in serien Titanic. Serien är i fyra delar och man får följa olika personer/familjer på båten. Varje avsnitt börjar om från början så man får se samma sekvenser fast från nya vinklar och man tilldelas ny information av olika slag. Rätt snyggt gjort! Dock känner jag mig illa till mods då det är rätt obehagligt hur människor behandlades. Blir intressant att se sista avsnittet som kommer på söndag. FYI så går det att se på SVTplay, dock finns inte första avsnittet kvar.


Idag är det en vecka kvar till avresa mot London. NEDRÄKNING!


Har ingått en pakt idag. Ska ge min dator till lillebror, få en slant och köpa en ny. Så nu måste jag bara bestämma hur mycket jag tänker pengar jag tänker lägga ut och vad jag ska köpa. PUH! Alla val här i livet. heh



Känner ni inte att mitt bildval kanske är sjukt bra? Hur många kopplingar kan ni hitta mellan den och min text?!   

Ba lite FYI så är mitt meritvärde på grundlärare inriktning fritidshem 19,30 av max (22,50). Who's the BOOM king? I'm the BOOM king!

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards