mlovegreen

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av mlovegreen - 13 juli 2012 23:09


Checkade av ALLT på min lista. Nu gäller det bara att hålla mitt rum lika städat som det är nu. Iaf till nästa helg. Ser det som en utmaning....


Påtal om utmaningar så har jag nyss tittat på Indiana Jones... Han åkte på en u-båt... WOO WOO WOO.. 


Denna helg är all about celebration. Harrison Ford är idag 70 bast. Imöra fyller Kronprinsessan och på söndag kommer ju jag. He he he. Dessutom kan vi ju även fira alla som kommit in på de universitet eller andra skolor som de sökt. Eller att det råkar vara fredag, helg och sommar. Finns ju aldrig för få anledningar att fira... 

.  


Fick idag lite hemmasytt av mormora. Toppen lär ju blir just toppen i Ayia Napa. Jag som typ kanske aldrig ju bär rosa. Si pass dags efter si sådär 21 år nu då?

Av mlovegreen - 13 juli 2012 10:40

Igår gjorde jag och Lisa flygande Jakob på grillkorv. Vart lite mysko men gick ändå otroligt nog att äta. Sedan bjöds mormora på gomat och fika ala fira mig i förväg. Efter det så deckade jag i några timmar för att sedan hänga på baskerplanen i tre(!?) timmar med lite ledarskolekompanjoner. 


Idag har jag en lista att avbocka:


BAKA

STÄDA

SPRINGA

 

 

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards