mlovegreen

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av mlovegreen - 15 juli 2012 23:03


     

I onsdags drog jag en spontanare till Nordmaling där vi kollade på Glee project, fikade och kollade maskeradgrejer. 


 

I torsdag så hängde jag med Lisa. Vi gjorde flygande Jacob på grillkorv och såg på behind the Lion King med varm vitchoklad med marshmallows. 


 

Idag drog jag en fet chill i vårt nya "utehus". Tacotallrik och Avatar. 


   

Kakfika gånger vette fan hur många gånger. Men mycke kakor åts. Och mycket finns fortfarande kvar. 


Dessutom känner jag mig nu mycket lugnare inför skolstart då jag fått veta att Friss också ska gå grundlärare... Har jag någon att panika med iaf! Känns bra! 


Av mlovegreen - 15 juli 2012 13:33

Okej. Jag skulle mobilblogga. Men tydligen misslyckas jag med det. Så ni får se den lyxa och goda bilden vid senare tillfälle. :-(

Av mlovegreen - 15 juli 2012 13:29


Av mlovegreen - 15 juli 2012 13:08


Sitter här i min ensamhet. Man får väll helt enkelt skylla sig själv när man ger sina gäster fria tyglar att komma när de som helst behagar. 


Sitter som mest och kallsvettar då jag liksom kommit över faktumet att jag den 3:e september börjar mitt nya liv som student. 


Sitter som mest och lyssnar på Amy Winehouse – Lioness: Hidden Treasures


Sitter här och tänker på hur awesome nästa helg blir. 


Nu tänker jag gå och lägga mig i vårt nya uterum och glo på serie och vänta lite mer. 

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards