mlovegreen

Alla inlägg den 9 april 2012

Av mlovegreen - 9 april 2012 19:17


Något annat jag såg när jag börna in på gårn var en vattenskoter. Låt det bli gött väder i sommar nudå!


 

Av mlovegreen - 9 april 2012 17:03

 

Är hemma hos pappa i Norrbyn. Här har de slagit ut väggar och tokat till det helt. BOOMBOOM. Var iof tusen år sedan jag kom hit senast.  Tycker egentligen att det är hur skönt som helst att komma hit. Gillar mitt rum. Det är så litet och beskedligt. Har inte så mycket prylar som kan stöka ner om man jämför med hos mor där en konstanst städångest alltid finns.   Men oftast är det latheten (samma som det med rummen, hehe) som gör att jag oftast bor hos mor. Det är närmare till jobbet och man sparar tid. Men i veckan ska jag ställa de latheterna åt sidan och ba chillza in the wood hood.   



Idag har jag och Lisa börjat kolla på Erik och Mackan knäcker den manliga koden. Sjukt kul faktiskt. Check it out på TV6play! Avslutar med ett klipp från The Buried Life säsong 1. Jag och Lisa kollade på det för några år sedan. Det har tydligen även kommit ut en andra säsong men verkar va omöjligt att få tag på som svenne i dagsläget. SÅ.. Kanske ett av det roligaste från säsong 1! Han' bra påskvecka!

Av mlovegreen - 9 april 2012 09:55


I natt drömde jag att jag spydde.. Jag spydde i plastpåsar, hinkar, matlådor, u name it. Jag vaknar sedan mitt i natta. Svettig med ansiktet i en stor pöl av saliv.

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards