mlovegreen

Alla inlägg den 14 april 2012

Av mlovegreen - 14 april 2012 22:33


Igår hade vi andra jamsession inför multimässish. Satte allt i krysset. Hoppade även in på trummor och vilken insats sedan! Kanske är dansen som gjort mig till en sådan bra trumslagare? hehe..

Efteråt fick jag lite kvalitetstid med Siggtin eller Margge (Sigge och Martin) i form av en promenad i solskenet med B&J.


Jag har kommit underfund, eller snarare kanske konstaterat några grejer i dagarna två.


1. Jag hatar och är verkligen sämst på smalltalk. Jag våndas över att prata om "vanliga" saker som väder, framtid och artighets fraser som hårklippningar och liknande. Eh ja du har klippt håret och målat naglarna. Händer alla nu och då. Egentligen kanske jag inte hade hatat det så mycket om jag inte var så jävla värdelös på att prata om "meningslösa" saker med människor man inte känner. "Jaaaha.. Vars bor/jobbar/har du för framtidsplaner" "BLABLAJOVARSBLA.. SJÄLVDÅ". Vi har alla hört meningarna. Men vissa människor besitter tydligen någon magisk kraft att kunna uttrycka dessa meningar som om det var svaret på livets alla frågor. JAG å andra sidan, blev nog tappad när kroppen skulle utveckla denna del i min hjärna. Jag är helt enkelt värdelös (enligt mig själv) på att få den andre att verka tro att jag är intresserad av den andre och dennes liv.

Vad jag hellre föredrar i konversationer med folk är konstiga frågor och mysterium som bara måste lösas eller åt minstonde diskuteras. Vem vill tex inte prata om ödlor och hur de tappar sina svansar?


2. Vad äre för tråkfolk som skickar in "All uppvaktning på min födelsedag undanbes, RESPEKTERA" till tidningen? Vad äre för tööör gubbar (för det är typ oftast av det manliga könet). Älskar dock tanterna som mer skriver KOMKOMKOM jag har gjort hundra sorters kakor!. Idag bestämde jag att jag ska bli som dem. Eller åtminsonde inte putta bort alla som vill fira en.



Idag såg jag Breaking Dawn Part 1. Jag mådde mest dåligt. Att hon typ börjar wajna för att han inte vill ha sex med henne? Eh, excuse me. Sen att alla tydligen ska få ha en åskit i deras sexliv haha.. JAaa och hennes graviditet skrämmer mig sjukt mycket (precis som det gjorde när man läste om den). Vet inte riktigt vad de hade tänkt att ge för budskap till alla smågurlz. Men ja. Måste väll se del 2 också.



OCH för att avsluta så har RHCP arrived till Spottan och så ävern deras "nya" album som jag knappt lyssnat på. Dock är jag rätt positiv. Många fina beats. Det som är det både hjälper och stjälper dem är deras utvekling. De har inte ett album som är det andre lik. Vilket jag iof gillar på ett sätt.. Okej. Kommer inte till någon bra slutsats förutom vilket MEGAinlägg. Blir impad om ni plöjer ända ner hit.. Så jag kan ju bara skriva nått riktigt radikalt. HEJ! Jag har skickat in mina ansökningar till UNI.

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards