mlovegreen

Alla inlägg den 21 april 2012

Av mlovegreen - 21 april 2012 13:59


Klev upp elva imorse. Hade fått mina 7 timmars sömn. Att det ska ta 3 timmar att åka rutten Hörnefors - Umeå - Nordmaling - Norrbyn - Hörnefors. Inser att det var längesen man knoppade in kring fyra.


Har insett att det är lite av ett fenomen att sitta på Max klockan halv två på natten dessutom i nyktert tillstånd i detta vattenhål för fyllekäk. Att glida in som en total utböling i mjukisar ger en blickar som i "Här har vi en nykter människa som kommer och ska bedöma mig". Okej kanske inte riktigt, jag kan inte läsa blickar. Haha

Iaf borde man hänga där mer nattetid för att bara observera.


Att sedan köra bil med sommardäck på gårdagens underbara underlag var som introt till Star Wars. Paralyserad försöker man deperat komma ur tunnelseendet. Vilket delvis gick när Pa drog igång Bee Gee's.

Idag ska jag mest förmodligen dega runt här hemma. Kanske ta mig till affärn och köpa chips och dipp. That's how I rollin' .


Kollar förövritgt in mina gymnasiebetyg - som jag förövrigt är sjukt nöjd över. Som jag nu tänker skryta över:


13 MVG

12 VG

2   G (kärasete MaB och ReA)


Avslutar med en bild från förra veckans rep:

 

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards