mlovegreen

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av mlovegreen - 25 juni 2012 21:10


Joggade för första gången på flera år. Känner att man måste hålla igång lite nu när dansen har uppehåll så man inte måste börja på noll och inget efter sommarn. Jag har inte haft någon sug alls att börja ta de första stegen då jag bara tycker att det är ett evighets tråk att springa. Men förvånad blev jag när jag på nått vis sprang 2,5 km utan paus (vad hände?). Inget liknande har hänt i mitt ack så osportande liv. 


Drog en kort stretch vid vad som kändes världens ände. Har aldrig /märk ALDRIG/ orkat he mig senna långt ut på just denna udde. Varför är en bra fråga. Tjustningen med att bo vid havet är väll att någon gång ta sig dit?

 

Av mlovegreen - 25 juni 2012 20:47






















Här är de få bilderna jag har från helgen som var. 

     


Hade riktigt trevligt båda dagarna. Midsommarafton firades i Nordmaling med sol, knytis och kubb (BLÖÖE). Midsommardagen mynnade ut i besök på Norrbyskär. Träffade på en massa människor jag inte träffat och sett på länge. Klår ju förra året med hästlängder. Även fast Glee Project var en bra upptäckt... 






Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards