mlovegreen

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av mlovegreen - 27 juni 2012 17:15


Tur i oturen för mig. Tydligen har jag ju det ställt för mig så jag har en mobil som är mig skyldig. Nu bara att bestämma vad jag ska ta. Gillar ju att ha en liten telefon med tangetbord. Det blir att spana runt lite. 


Nu har jag beställt efter lite grejer. Bla Lisas födelsedagspresenter och lite annat till mig själv. För att göra detta till en rolig liten tävling så ska vi se om ni kan gissa vilka tre filmer jag tänkt ge mig själv. 


FILM 1

Huvudpersones yrke är en slags lärare. Jag och denne äventyrare delar en fobi (möjligtvis hans enda?). 


FILM 2 

Inleds med en viss farbror som förutser allt. "Miljonärn han får sitt, liksom bullbagarn och smeden". 

 

FILM 3 

Kan ha en av de mest episka instrumentala filmlåten någonsin som handlar om hår. 

 

 

Jag hoppas att ledtrådarna är tillräkligt svåra så ni aldrig kommer att kunna gissa't.

 

Fråga inte vad som hände med texten... Lyckas inte ändra tillbaka..



Oj... Så gjorde jag det?!?.. ;PpPPPppP


Idag har jag även 1 bevisat hur bra swedbankappen + mobilt bank ID är. Att kunna logga in på datorn med telefonen som bankdosa. Risken är ju att jag kommer glömma lösenordet till min bankdosa som kanske för alltid komma ligga kvar i min byrålåda? 


Idag har jag även 2 sprungit för andra gången denna vecka.. Jag som trodde att detta skulle bli ett helvete känner mig väldigt nöjd när jag nu har märkt att dansen trotts allt har gett mig någon slags kondition att bygga på iaf. Jag har som förberett mig på dödens död men idag joggade jag mellan 4-5 km (enligt googlemaps). För mig är detta ett sjukt fenomen som aldrig kan ha hänt någosin tidigare. 


 




Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards