mlovegreen

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av mlovegreen - 26 juni 2012 19:16


 


Hatar man klumpigheten eller? Tappade min mobil i backen i söndags resulterade i flera sprickor i glaset. Tänkte då att man kanske kunde täcka över't med en film så att glaset iaf kunde få sitta kvar. MEN TJI nej. idag tappade jag den igen som det instabila åbäcket jag är och det har nu ramlat lös en bit av telefonen. Misstänker att den inte blir speciellt glad i kontakt med fukt nu. I ren vrede vill jag bara köpa en liten jävel till telefon som inte har något special alls... MEN att förlora swedbank-appen och främst att jag har över ett bindande år kvar på mitt surfabbonemang känns bara för äckligt för att tänka på. 


SÅ frågan dimper ju ner... Glasbyte för 899 eller en ny phonka? Grejen är ju att det inte bara är glaset som har fått sig en och annan törn.  Dessutom vill jag typ inte ha någon annan telefon... Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååå så tråk. 

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards