mlovegreen

Alla inlägg under juni 2012

Av mlovegreen - 19 juni 2012 23:29


Igår lanade jag, Amanda och Lisa  The Sims 3 mellan 21 och 4. Kanske jag kommer i säng i tid inatt. Blir ju bättre och bättre för varje natt.    


 

Av mlovegreen - 18 juni 2012 15:56


Förra veckan tog ju som sagt en drös med folk studenten, och en annan drös gick ut nian. Jag hade nöjet att få se lite roborar på scen. Det gjorde ändå så jag kände mig rätt OK med situationen. 


 


Igår hamna jag på impuls i en lastbil och åkte Sundsvall tur och retur. Åt på max och sov en snutt. 



Visst känner ni hur inspirerad jag ÄR?!. Tror jag hugger in på nummero deux av Toblerone á 400 g och tittar på nyaste True Blood ist.


Au revoire.  


Av mlovegreen - 18 juni 2012 15:44


Från London....


 

Aaa shit. Denna bild är ju helt enkelt åt fel håll! Aja.. Sejna börjare med bumbibärssaft för att lugna nerverna. 





 

Nerverna blev dock lugna till 100% när vi insåg att Dwight (från The Office) var ansvarig för säkerheten och även kunde skjuta eld med sina laserögon. 





 

Herp och Derp. 






 

The Diamond Jubiliee! 






 

Primrose Hill som bjöd på "hundtricket" och det nyagammla "kolla-vad-jag-kan-tricket." 





 


Fisköga..


Sen hände väll inget mer vettigt?  


Av mlovegreen - 14 juni 2012 22:09


Vad gör man när man har lite småtråk? Jo man skapar en lista som endast innehåller boybands. Har blandat gamla godingar som BSB och Five med nya BB-talanger. Funkar i alla väder; hjärtekross som hjärtehopp. Vill även tillägga att jag riktat in mig på det som jag klassar som det "typiska" boybandsoundet (förutom Hansons, som egentligen inte äger just det soundet, men de har stämpeln så de får ändååå)


<33oyband




 

Av mlovegreen - 13 juni 2012 16:21


Me gusta resan som jag någon dag framöver har tänkt att sammafatta. Just nu håller jag dock på att bränna en Best Of Bootie cd. Det beste med att ba DJ och lådsas ha skills. 

Av mlovegreen - 2 juni 2012 22:58





Fy fan vad glad och taggad jag är just nu.. Fatta vilken folkfest!!!!. Östen Med Resten – Hon Kommer Med Solsken  

Av mlovegreen - 2 juni 2012 12:44


 


Fy fan va bra vi är. Vi har ju kanske valt bästa tiden att fara till London. Fuck OS här kommer vi Queen Elisabeth. Det enda som är mot oss är regnet. MEN får man i princip steka med: 


"Some of the biggest names from the worlds of music, dance and musical theatre.

Including Gary Barlow, Annie Lennox, Robbie Williams, Will-iam, Jessie J, Cliff Richard, Lang Lang, Alfie Boe, Jools Holland, Grace Jones, Ed Sheeran, Tom Jones, Madness Shirley Bassey, Kylie Minogue, Rennee Fleming, Ruby Turner, Stevie Wonder, Elton John and Paul McCartney."


Så känner jag att vi har en jääävla bra resa redan där. CHECK. 


   

Av mlovegreen - 1 juni 2012 11:02

Andra gången jag sitter hemma i min skabbighet och sotarn kommer på besök. JA.. Tack mor för att du förvarnar mig. Denna gång sjöng jag iaf inte i falsett.....
Så kommer hon hem nu ;PpPPppPPpppPP

Här ä ja!


Tada!
Är som en grillad marshmallow. Hård och knaprig på utsidan och mjuk och varm på insidan.
Precis som en piga bör va.

Flaskpost

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sånt å kike på

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards